czwartek, 16 kwietnia 2015

Makijaż nr 10. Odcienie zieleni z paletką "Shake Colors" firmy My Secret.

Nie spodziewałam się, że tak szybko uda mi się wykonać makijaż przy pomocy cieni z paletek Hot Colors od My Secret, o których pisałam zaledwie wczoraj. (link)

Ochota jednak była na tyle ogromna, że wygospodarowałam cały wieczór na pomalowanie oka i zrobienie zdjęć.

Początkowo paletki mogą sprawiać wrażenie kolorystycznie niedostępnych jednak przy pomocy bardziej stonowanych cieni bez problemu można je "ujarzmić" i wykonać przy ich pomocy piękne makijaże. Paletki Hot Colors są idealne do mocnego zaakcentowania koloru w np. ciemniejszym makijażu, jaki właśnie wykonałam wczoraj. Skupiłam się na dwóch odcieniach zieleni z paletki Shake Colors.

Końcowy efekt możecie zobaczyć na zdjęciach.  Koniecznie dajcie znać czy się wam podoba lub nie :)








13 komentarzy:

  1. ależ piękny nasycony makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż :) lubię tak intensywne kolory na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale by mi pasował do moich rudych włosów! Cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością ;))
      sama się kiedyś farbowałam na rudo to lubiłam tak podkreślać kolor makijażek. ;)

      Usuń
  4. Przepiękne kolory i cały makijaż! Wygląda bardzo tropikalnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż! Pełen koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny ciekawe jakby na mooich zielonych wygladal;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny makijaż! Podoba mi się ten cień morski :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...