Polskie Szafy

Hej dziewczyny.

Ostatnio stwierdziłam z przyjaciółką, że jesteśmy uzależnione od internetu. W wolnym czasie zdecydowanie zamiast oglądania czegoś w TV wybieram komputer. Staram się porcjować dawki ale bez zakłamania wiem, że w jakimś stopniu jestem uzależniona.Najczęściej mam milion pomysłów na "co mogę jeszcze przejrzeć".

Dzisiaj chciałabym wam zaproponować stronę, którą być może część z was zna. Jest to kopalnia inspiracji modowych :) Na stronie tej, mowa tutaj o stronie "Polskie Szafy", znajdziecie listę chyba setek polskich blogów o tematyce szafiarskiej. Nie znalazłam większego zbioru listy polskich blogów szafiarskich w internecie jak tam.

Jakość blogów jest zróżnicowana, każdy znajdzie dla siebie coś ciekawego. Co jakiś czas przeglądam blogi jeden za drugim i zachowuję te, które mi najbardziej odpowiadają. Fajnie jest podpatrzeć wszysktie dziewczyny ale fizycznie nie ma takiej możliwości - tyle jest blogów. Moimi kryteriami, wg których zapisuję interesujące mnie blogi do których powracam, są: styl, który mi odpowiada (oczywiste) i sylwetka dziewczyn - w miarę podobna do mojej. Te 2 kryteria pozwalają mi mieć nadzieję (szczególnie kryterium podobnej sylwetki), że strój, który wyda mi się inspirujący i podoba mi się jak na kimś leży, będzie dobrze wyglądał też na mnie.

Zbiór tylu blogów może się okazać szczególnie przydatny, dla osób, które nie mają wyostrzonego zmysłu dobierania strojów, a które po spojrzeniu na właściwy zestaw powiedzą - to jest to, w czym widzę siebie.

Zapraszam was do odwiedzenia Polskich Szaf - miłej lektury i wielu inspiracji!

link: http://polskie-szafy.blogspot.com/

6 komentarzy: