America’s Next Top Model

Dziewczyny czy macie swoje ulubione programy, seriale, które z zapartym tchem śledzicie odcinek po odcinku? Na pewno tak! Ja też :)


America's Next Top Model - wszystkie wiemy o jaki program chodzi, w zeszłym roku w Polsce miała miejsce premiera odpowiednika. W USA niedawno skończyła się 16sta seria.

Polskiego programu nie oglądałam - ani jednego odcinka w całości - niestety dla mnie nie dorówna już chyba żadna wersja tej amerykańskiej. Oglądałam też kanadyjska i brytyjską i też nie aż tak mi się podobały. Nie wiem z czego to wynika ale często tak mam, że jak oglądam pewną produkcję po raz pierwszy to żadna inna mi się już tak nie podoba. Teraz wpadł mi pomysł, że kiedyś wam napiszę o oryginalnej wersji serialu Brzydula, której byłam wielką fanką.

Wracając do tematu. Prowadzącą America's Next Top Model jest modelka Tyra Banks. Każdy odcinek przynosi nam nowe emocjonalne doznania. Program ze względu na lokalizację jest na wysokim poziomie - bardzo często występują w odcinkach wysokiej rangi fotografowie, styliści, projektanci mody, którzy współpracują ze światowymi gwiazdami show biznesu i nie tylko.

Oprócz tego, że jest to typowo babski program, przyjemny do oglądania, to możemy z niego same trochę wynieść np. sporo inspiracji wizażowych, stylistycznych a nawet modelingowych - nie koniecznie dla nas samych. W fajny sposób tłumaczą tam jak pozować, co pozowanie powinno wyrażać - my możemy wykorzystać te informacje przy sesjach, które same organizujemy aby przekazać naszym modelkom.

Czasami w programie występują Europejki a nawet Polki co miało miejsce w ostatniej serii gdzie udział brała urocza Kasia, reprezentująca modelki plus size. Kończąc polecam wam gorąco oryginalną wersję programu. O ile rozumiecie angielski na średnim poziomie - spróbujcie poszukać na necie odcinki amerykańskiego ANTM, jest to też dobry sposób na przyswajanie języka angielskiego co sama praktykuję. Ja oglądnęłam już z 8-9 serii. Sama nie pamiętam gdzie się na ten program natknęłam ale jak zaczęłam oglądać to szybko wciągnęłam wszystkie odcinki wówczas bieżącej wersji i zaraz później szukałam wcześniejszych serii. America's Next Top Model możecie znaleźć w podzielonych na części odcinkach na You Tube.

Czy któraś z was też oglądała, ogląda tą wersję programu?

7 komentarzy: