O czym to będzie.

Witam wszystkich tu zaglądających. Wypada krótko się przedstawić i napisać o czym tu będzie pisane :)

Mam na imię Kasia. Od jakiegoś czasu myślałam, żeby znaleźć sobie zajęcie, które pozwoli mi wypełnić godziny pt. "co by tu porobić".
Od długiego czasu śledzę blogi, kanały youtube o podobnej tematyce i sama też postanowiłam spróbować podzielić się moimi zainteresowaniami i pasją.

Moją główną pasją jest wizaż - od wielu lat, do tego dochodzą kosmetyki, moda i wszystko co kobiece a co uprzyjemnia nam codzienność. Jak to moja mama powiedziała - interesuję się tym, czym prawie każda kobieta :)

Nie określam ram tematycznych - cokolwiek przyjdzie mi do głowy - zamieszczę w blogu, który mam nadzieję będzie "żywy" i nie padnie szybciej niż powstał.

Pozdrawiam was!

1 komentarz: