42 komentarze:

  1. mleko zagęszczone -- mmmmmmmmniam , wspomnienia z dzieciństwa. Słodkie jak cholera , ale całe wciągałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D Moim ulubionym było to fioletowe!

      Usuń
    2. Nie wyobrażacie sobie mojego wyrzutu sumienia po wciągnięcie całego na raz!

      Usuń
  2. lubie takie posty typu mobile mix x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia;) Koteczek widzę grzecznie przy swojej pani;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ja dawno pizzy nie jadłam, ani mleka w tubce :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj, na dobre mi to nie wychodzi a wiem, że teraz ćwiczysz dla dobra ciała :)

      Usuń
  5. Też bym zjadła mleko w tubce :) Na kobiece dni jak najbardziej wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kcoham wpadać na takie posty jak ten ze zdjęciem pizzy,gdy jestem na diecie ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Pizza wygląda smakowicie i kotek jaki słodziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka pyszna pizza! *_*
    świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne fotki i widzę coraz więcej obserwatorów :D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też czasem lubię wracać do mleka w tubce, smak dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niewiele tak charakterystycznych produktów spożywczych zostało, przypominających nam dzieciństwo, przynajmniej mojemu rocznikowi :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pizza !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele się działo w tym miesiącu :)
    Oby kolejny był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To mały netbook Acer, nic szczególnego, właściwie to prędkością doprowadza mnie do szału.

      Usuń
  14. oj ale bym schrupała kawałek tej pizzy :)

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubuś:) ale mam ochotę teraz!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny świecznik na tea light. zupą w kostce rozbriołaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogórkowa to moja ukochana zupa, zawsze gotuję gar i mrożę porcje na zaś :)

      Usuń
  17. wszystko ekstra, ale ogórkowa w kostce mnie rozbroiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była ostatnia porcja, muszę ugotować nowe :)

      Usuń
  18. ogorkowa w kostce? niezle... ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo przyjemne ciekawe zdjęcia, łapka kota mnie rozczuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny mix ;) lubię takie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i love those lovely shots! loving the feather earring! <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  22. To na pewno ogórkowa? Może po prostu lody ogórkowe? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ostatecznie zjadłam zupę w płynnej postaci :)

      Usuń
  23. fajne zdjęcia:-) zupa ogórkowa w kostce jest świetna:-) pierwszy raz widze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupa w kostce robi małą furorę :) Dzięki :)

      Usuń