Makijaż nr 4. Kontynuacja indygo na rzęsach.

Wczoraj napisałam post o kobaltowej maskarze Pierre Rene. Zdania na jej temat były podzielone - jednym z was efekt się podobał i byłybyście skłonne również "nosić" tak kolorowe rzęsy, innym się podobał ale tylko na kimś a trzecia grupa była zdecydowanie na nie :)

Faktem jest, że wczorajszy makijaż, który zrobiłam pod maskarę był po pierwsze delikatny i prawie w całości zjedzony przez aparat a po drugie średnio efekt połączenia wszystkich odcieni niebieskiego mi się spodobał i może dlatego kilka osób było na nie.

Dzisiaj postanowiłam zrobić coś w części bardziej stonowanego kolorystycznie nie odbiegając jednak całkowicie od niebieskości. Na kobaltowo zostały podkreślone tylko dolne rzęsy i nie widać już aż tak przesadnego efektu, jaki pokazałam wczoraj. 

Wg mnie jest to fajna propozycja na wieczorne wyjście, dolna powieka przykuwa uwagę!

Dajcie znać co myślicie o tym makijażu.











26 komentarzy:

  1. piękny makijaż !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, podoba mi się ta kreska na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mega mega mi się podoba! uwielbiam kolor niebieski i na paznokciach i w makijażu :) a ten tusz kocham! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. u ciebie ładnie to wygląda :) ja sama bałabym się jednak tej kreski na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak któraś mi pisze, że jej się podoba ale sama nie miałaby odwagi to od razu mam ochotę przełożyć na nią ten makijaż żeby faktycznie się przekonała jak wygląda i czy faktycznie nie skusiłaby się na taki makijaż przy jakiejś okazji :)

      Usuń
  5. Ta wersja makijażu zdecydowanie lepsza! No i ta kreska na dolnej powiece - mój wakacyjny hit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka propozycja z niebieskim dołem przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dolna powieka cudo! Wygląda świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny makijaż :) Szczególnie podoba mi się ten niebieski na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dolna powieka wyszła genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, fajnie wygląda makijaż z taką intensywną dolną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijażyk, połączenie w moim guście nie banalne ale ze smakiem.
    Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Wprost uwielbiam na lato kreski w takich kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda, oryginalnie i faktycznie przykuwa uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny! Ja osobiście ożywiłabym górną powiekę jakimś akcentem złoto-pomarańczowym!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny! Ja osobiście ożywiłabym górną powiekę jakimś akcentem złoto-pomarańczowym!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pewnie, interpretacji może być naprawdę tysiąc. Ja chciałam wybić zdecydowanie tylko jeden kolor stąd dodatek tylko szarości do niego :)

      Usuń
  16. turkus fantastycznie podkreśla niebieskość Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super makijaż, bardzo ładnie w nim wyglądasz. uwielbiam kolor niebieski i jego odcienie, ale niestety kobalt na rzęsach to wszystko, na co ja mogę sobie pozwolić na oczach, bo błękit na powiekach absolutnie mi nie pasuje i wyglądam w nim jak smutne kiczowate wspomnienie lat 80-tych... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Chętnie bym coś zmalowała na Tobie abyś zmieniła zdanie.

      Usuń