Uchwycone w zdjęciach momenty cz. 4 - maj. Ślubnie.

Maj za nami. Dla mnie i pewnie dla wielu innych dziewczyn na globie był w tym roku szczególnie wyjątkowy. Ślubne tematy kobietom chyba nigdy się nie nudzą - tym bardziej tym, które dzień ślubu mają jeszcze przed sobą. Ja póki co ostudzam emocje :)

W związku z powyższym zdjęcia z maja będą mocniej nasycone weselną tematyką. Przy okazji dzięki wszystkim dziewczynom, które życzyły mi samych dobroci pod ostatnią mini notką ! Zdawało mi się, że w tym miesiącu zrobiłam wyjątkowo mało zdjęć a wyszedł całkiem pokaźny reportaż.


Chwilunia przerwy i relaksu w pracy z naszym służbowym kotem. 





Mój kot wyjątkowo miał ten sam dylemat z rana, który ja mam codziennie od pn do pt - wstajemy czy nie?


Wielka świeca prosto z Ju Es and Ej przywieziona od Misia.


Dekoracja ślubna DIY - przed.


Po.


Od dwóch lat jestem miłośniczką obserwowania bocianich gniazd online - szczególnie szczecińskiego na Warszewie. Tu na zdjęciu nasz pierwszy wykluty pisklaczek :)


Część zamówienia z hurtowni Katherine (w założeniu wybrania kilku na ślub).


Taką niespodziankę zrobiły mi dziewczyny na panieńskim.


On jest czasami rozbrajający.


Pompony opanowały nas od stycznia - szczególnie moją mamę - to praktycznie jej dzieło.



Żona.


Po 2 ciężkich imprezowych dniach - relaks.


Na początku myślałam, że bociana dostałam w związku z tym, że obserwuję gniazda - mama jednak wytłumaczyła mi o co chodzi :)


Z książek cieszę się ogromnie! Chcecie zobaczyć jakie otrzymaliśmy?


Nic jednak nie przebije kartki od mego ukochanego....


Prawie się popłakałam :)


Jak co roku dostałam od słońca piękną dekoltową, czerwoną opaleniznę na procesji :)


Resztki kwiatków z wesela.


Buciki ślubne wyglądały dla mnie idealnie ale krótko wytrzymały na moich stopach. Zgadnijcie gdzie je kupiłam i jak myślicie - za ile?


I po wszystkim na koniec - zmieniam swoje życie :)

29 komentarzy:

  1. Kasiu świetne zdjęcia :-) i limuzyna... ekstra! Mam nadzieję, że świetne się bawiłyście. Genialna ta kartka! A książki chętnie zobaczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję hehe :) Panieńskie było do białego rana :)

      Usuń
  2. cudne kotki:) a te buuuty- cudo:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotorelacja :) Podobają mi się takie posty! Odzwierciedlają rzeczywistość:)
    To za ile kupiłaś te buciki i gdzie? Przyznaj się!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia, gratuluję i powodzenia na nowej drodze życia :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile książek, ile bransoletek, jaka bryka... ;) super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia. Dekoracja ślubna boska naprawdę fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaż sukienkę ;)
    Wszystkiego dobrego, dużo miłości i szczęścia z małżonkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś wrzucę jak będę miała zdjęcia.

      Usuń
  8. Gratulacje, bocian ma zwiastować powiększenie rodzinki? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie do takiego wniosku doszliśmy ostatecznie ;)

      Usuń
  9. swietne zdjecia ! a sala piekna! chetnie bym zobaczyla Cie w bialej sukni! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. W moim przypadku chyba nie będzie tak źle bo wyjątkowo mi nie po drodze do Hebe. W Szczecinie sklep otwarty został chyba już mc temu a ja dzisiaj właśnie przy okazji załatwienia sprawy w tamtym rejonie wpadnę po raz 1. Chyba powinnam się cieszyć... Na pewno mój portfel drwi ze mnie w tym momencie :)

      Usuń
  11. Ja swoje życie zmieniam od miesiąca z Chodakowską oczywiście , buty ślubne wyglądają pięknie ale nie dziwię się że tak krótko w nich byłaś , bocian jest super - domyślam się po co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co jak zawsze czekam na idealny moment aby na dobre zasiąść do książki. Zobaczymy jak mi pójdzie :)

      Usuń
  12. mnóstwo pięknych bransoletek:)pięknie wystrojoną miałaś salę , bez przepychu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystrój sali to od początku mój pomysł a wykonanie w największym nakładzie mojej kochanej mamy.

      Usuń
  13. Śliczna sala, pierścionki piękne, książki chętnie zobaczyłabym wszystkie z bliska, a kartka od męża fantastyczna :D Oj gratuluję kochana, na pewno będziesz dłuuugo pamiętała wszystkie te piękne momenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kartka od męża tylko od Sean Paula ;) dzięki :*

      Usuń
  14. Widziałam ostatnio tę limuzynę w Szczecinie, więc prawdopodobne, że Cię minęłam :) piękne pierścionki. Gratuluję serdecznie i życzę samych pięknych dni:) I trzymam kciuki za "zmianę" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam podglądać takie fotorelacje :)
    Pięknie na palcu prezentuje się obrączka z pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia :)

    wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. SUper zdjęcia :) Ale chce więcej :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wpis i serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń